Alle medewerkers van het HuisartsenCentrum Leiden doen hun uiterste best u zo goed mogelijk te helpen met uw gezondheidsvragen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent met een advies of de behandeling die u heeft gekregen. Het kan ook zijn dat u ontevreden bent over de bejegening van één van onze medewerkers. We raden aan om altijd, daar waar mogelijk, in gesprek te gaan met de betreffende medewerker. U kunt ook in gesprek gaan met de interne klachtfunctionaris. Binnen ons centrum is dit de heer A. Boels, huisarts. U kunt er ook voor kiezen om uw klacht te uiten bij een onafhankelijke klachtfunctionaris. We zijn als HuisartsenCentrum Leiden aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).

• Wilt u gebruikmaken van het klachtenformulier klik dan hier.

• Het Geschillenreglement Huisartsenzorg vindt u hier.

• Meer gegevens van de SKGE vindt u hier.