Klacht

Alle  medewerkers  van het HuisartsenCentrum  Leiden doen  hun uiterste best u zo  goed  mogelijk te helpen  met  uw  gezondheidsvragen. Toch  kan het gebeuren dat  u  niet  tevreden bent met  een advies  of  de behandeling  die  u  heeft gekregen.  Het  kan  ook  zijn  dat  u ontevreden bent  over  de bejegening  van één  van  onze medewerkers.  We  raden  aan  om altijd, daar  waar mogelijk,  in  gesprek  te gaan met de  betreffende  medewerker. U  kunt  ook  in gesprek  gaan  met  de  interne klachtfunctionaris.  Binnen  ons centrum is dit de  heer  A.  Boels,  huisarts. U  kunt  er  ook  voor  kiezen om  uw  klacht te  uiten  bij  een  onafhankelijke klachtfunctionaris.  We  zijn als  HuisartsenCentrum Leiden aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).

 

Wilt u gebruikmaken van het klachtenformulier klik dan hier.

Het Geschillenreglement Huisartsenzorg  vindt u hier.

Meer gegevens van de SKGE vindt  u  hier.

 

Webdesign en realisatie door: MC United Reclamestudio - Alphen aan den Rijn