Klacht

Alle  medewerkers  van het HuisartsenCentrum  Leiden doen  hun uiterste best u zo  goed  mogelijk te helpen  met  uw  gezondheidsvragen. Toch  kan het gebeuren dat  u  niet  tevreden bent met  een advies  of  de behandeling  die  u  heeft gekregen.  Het  kan  ook  zijn  dat  u ontevreden bent  over  de bejegening  van één  van  onze medewerkers.  We  raden  aan  om altijd, daar  waar mogelijk,  in  gesprek  te gaan met de  betreffende  medewerker. U  kunt  ook  in gesprek  gaan  met  de  interne klachtfunctionaris.  Binnen  ons centrum is dit de  heer  A.  Boels,  huisarts. U  kunt  er  ook  voor  kiezen om  uw  klacht te  uiten  bij  een  onafhankelijke klachtfunctionaris.  We  zijn als  HuisartsenCentrum Leiden aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).

 

Meer gegevens van de SKGE vindt  u  hier.

Het Geschillenreglement Huisartsenzorg  vindt u hier.

Wilt u gebruikmaken van het klachtenformulier klik dan hier.

Webdesign en realisatie door: MC United Reclamestudio - Alphen aan den Rijn